Quantcast
لوکتو | اطلاعاتی جدید و شوکه کننده از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد
ورود عضویت

اطلاعاتی جدید و شوکه کننده از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

توسط حسین غزالی در تاریخ 24 مهر 1397
اطلاعاتی جدید و شوکه کننده از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

آرتور گلبرگ (Author Harold Golberg) ، یکی از خبرنگاران حوزه بازی، چندی پیش به سراغ یکی از سران اصلی کمپانی راک‌استار،دن هاوسر (Dan Houser)رفته تا مکالمه‌ای درباره عنوان جدیدآن‌ها داشته باشد.
هاوسر با این شروع کرد که پروژه و ایده‌هایی که برای ساخت بازی استفاده کردند، و تصویرسازی‌های خاصی که از غرب وحشی روی کاغذ می‌آوردند، واقعاً بلندپروازانه بودند! در یکی از مقالات وبسایت Valture.com  نیز، به این اشاره شده بود که اعضای تیم سازنده، گاهی حتی  100 ساعت در هفته مشغول به کار بودند تا روند اتمام پروژه را سرعت ببخشند. این میزان کار، به طرز عجیبی زیاد و قابل توجه است و حتی می‌تواند زنگ خطری برای مقامات راک‌استار باشد. البته نباید از شنیدن این خبر چندان تعجب کنید! در سال 2010، دو تن از اعضای استودیو San Diego راک‌استار، نوشته‌ای را منتشر کرده بودند که از مدیریت سخت‌گیرانه راک‌استار برای کار کشیدن بیش از حد از کارکنان، برای ساخت عنوان Read Dead Redemption 1 انتقاد می‌کردند. راک‌استار، پاسخ این ادعا را اینگونه داد:

«این خیلی ناراحت کننده است که هر عضوی از هر استودیویی، نتواند از مدت زمان فعالیت خود، و به کار بردن خلاقیت لذت ببرد. ما برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم و امیدواریم که یک مکان سرگرم‌کننده‌تر و متناسب با نیازهایشان پیدا کنند.»


به نوشته وبسایت Valture بازمی‌گردیم. جایی که هاوسر گفته بود که کارکنان استودیو در مقاطعی از سال 2018، ساعات کار خود را حتی به 100  ساعت در هفته می‌رساندند. بیش‌تر اوقات در نهایت کار، سازندگان احتمالاً از شدت خستگی آسیب می‌دیدند. و این اطلاعات نشان می‌دهند که تمامی این موارد در ساخت بازی Red Dead Redemption 2  نیز قابل مشاهده هستند.


در هر صورت، همه ما می‌دانیم که سازندگان بازی، مسئولیت بزرگی بر عهده دارند. در ادامه نوشته وبسایت Valture.com، می‌خوانیم که نسخه نهایی بازی، دارای 300,000 انیمیشن، و 500,000 خط دیالوگ است! نویسنده اشاره می‌کند که هاوسر یا حداقل باقی نمایندگان راک‌استار، از مدت‌زمان گیم‌پلی نیز گفته‌اند؛ طبق این گفته‌ها، مدت‌زمان گیم‌پلی بازی 65 ساعت، یا بیش‌تر برآورد شده است. همچنین، گفته شده که راک‌استار، پنج ساعت از این مدت را حذف کرده است! یکی از این موارد احتمالاً باید قسمتی باشد که داستان بازی را به یکی از روابط عاشقانه آرتور مورگان (Arthur Morgan)ربط می‌دهد.  به‌نظر می‌رسد که نویسندگان بازی قصد داشتند تا دو رابطه عاشقانه را در عین حال برای مورگان، شخصیت اصلی بازی در‌نظر بگیرند که البته هاوسر می‌گوید این ایده مطلوب نبود؛ بنابراین از خط اصلی داستان حذف شد! پس به احتمال زیاد، افزون بر این، مراحل خاصی نیز از بازی  تاکنون حذف شده‌اند. چراکه  قرار نبود آن‌ها در حد زیادی به کارشان حالت تکنیکی و حرفه‌‌ای بدهند، و در عین حال، قرار نبود کار را نرم و آسان بگیرند، یا شاید خیلی چیزها را به صورت اضافه (بیش‌تر از حد لازم و غیرضروری) در بازی قرار داده بودند.


یکی از مراحلی که در این روند حذف شد، مرحله‌ای بود که مورگان بر روی قطار، تلاش می‌کند تا جایزه‌بگیرها را به قتل برساند. هاوسر به شکل جالبی توضیح می‌دهد که این ایده، در ابتدا جذاب و سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسید، اما در ادامه دیگر جذاب نبود! او بازهم توضیح می‌دهد:

«این مرحله همچنین درباره تجارت اسب و مشکلات بین باندها نیز بود. این یک اتفاق طبیعی است! همه گاهی در روند کاری، مجبور می‌شوند که قسمت‌هایی از بازی را که دوست دارند، حذف کنند.»


گیم‌پلی65  ساعته بازی Red Dead Redemption 2  به احتمال زیاد تنها یکی از حدس‌هایی است که شنیده شده! به دلیل اینکه هرکس، به شیوه خودش بازی می‌کند و ممکن است مسافت‌ها و نحوه رد کردن مراحل برای شما متفاوت باشد! و البته در ادامه، گفته شده که بازی Red Dead Redemption 2  دارای یک بخش آنلاین است که با برنامه‌ریزی کامل در روند کاری قرار داده شده و این فرصت را به بازیکن می‌دهد که پس از اتمام بخش داستانی، مستقیم به سراغ این بخش برود.
همانطور که دن هاوسر گفت، ساخت بازی یک روند سیال است و همیشه چیزهایی در این روند تغییر می‌کنند. چیزی که میان سازندگان کمی غیرمعمول و کمیاب است، صحبت درباره همین مسائل است. مخصوصاً برای استودیوی رده بالا و محافظه‌کاری مانند راک‌استار که زیاد دوست ندارد درباره مسائل مختلف اطلاعات بدهد!


در ادامه، باید اضافه کرد که متن نوشتاری داستان نهایی بازی به 2000 صفحه می‌رسد! طبق اطلاعات منتشر شده، راک‌استار تقریباً 1200  بازیگر را برای موشن کپچر استخدام کرده است که 700 نفر از آن‌ها کاملاً دیالوگ‌های مخصوص داشتند. اضافه بر این، نکته جالب اینجاست که همه آن‌ها به نمایندگی از اتحادیه بازیگری SAG-AFTRA فعالیت می‌کردند که سال گذشته از اعضای خود خواسته بود که دیگر در مرکز کار نباشند، که در نهایت این مسئله ختم به خیر شد. البته اگر راک‌استار روند تولید بازی و کارهای صوتی و تصویری را به وقفه می‌انداخت، احتمالاً این مسئله کاملاً حل نمی‌شد.

هاوسر اشاره کرده بود:

«ما با فاصله، بهترین استخدام‌کنندگان بازیگران با توجه به قوانین در نیویورک هستیم!»


نکته جذاب دیگر نیز این است که هاوسر در مصاحبه‌ای دیگر اشاره کرده که ممکن است بازی Red Dead Redemption 3  ساخته بشود اما هنوز این ایده نهایی نشده است. راک‌استار تنها در صورتی این کار را انجام خواهد داد که نسخه پیش‌روی بازی، به اندازه کافی موفق باشد و البته که ما حرف‌های بیش‌تری برای گفتن داریم!


بازی Red Dead Redemption 2  در روز 26 اکتبر (4 آبان) برای پلی‌استیشن4  و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. بخش آنلاین بازی، یعنی Red Dead Online  قرار است تا در ماه نوامبر منتشر شود و هاوسر می‌گوید که مطمئناً این بخش، همانند Grand Theft Auto Online  قدرتمند خواهد بود.
 


برچسب ها: Red Dead Redemption 2

شاید از این مطالب هم خوشتان بیاید...

از حالت تمرینی بازی Devil May Cry 5 رونمایی شد

در جریان رویداد X018 کمپانی ماکروسافت، از ماد تمرینی بازی Devil May Cry 5 رونمایی شد. با لوکتو همراه باشید.

اشکان عظیمی - 20 آبان 1397

از عنوان جدید استودیو Ninja Theory در سال 2019 رونمایی خواهد شد

استودیو نینجا تئوری که بعد از ساخت بازی Hellblade در سکوت فرو رفته، با توجه به صحبت‌های فیل اسپنسر، قرار است در سال آینده عنوانی جدید را معرفی کند. با لوکتو همراه باشید.

محمد جواد عبداللهی پور - 21 آبان 1397

اطلاعات جدیدی از کامیک بوک بازی Life Is Strange منتشر شد

کامیک بوک جدیدی بر اساس بازی محبوب Life Is Strange منتشر خواهد شد و در این کتاب شاهد دنباله داستان مکس (Max) و کلویی (Chloe) خواهیم بود. با لوکتو همراه باشید

محمد جواد عبداللهی پور - 21 آبان 1397


نظر خود را بنویسید





بازی
فیلم
سریال
مطالب