بازسازی یک اثر کلاسیک و دوست داشتنی مانند بازی Resident Evil 2 حتی برای استودیوی با تجربهای مانند کپکام نیز کار آسان و بدون هیچگونه چالشی نخواهد بود. در جریان مراسم گیمزکام ۲۰۱۸ و در مصاحبه با وبسایت ایتالیایی Evreyeye، کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi) کارگردان بازی Resident Evil 2 Remake اعلام کرد که در مقایسه با بازی اصلی که المانهای فانتزی در آن بیشتر به کار برده شده بود، در نسخه ریمیک با بازی و المانهای واقع گرایانهتری رو به رو خواهیم بود.
هدف ما عبور از مرز و خط جداکننده دو بعد فانتزی و واقع گرایی است. نسخه ارجینال بازی بسیار فانتزی و خیالی بود. از این جنبه، وقتی شما تلاش میکنید تا گرافیک واقعیتر و روایت جدیتری را ارائه کنید، خطر ایجاد تفاوتهایی را نیز به جان میخرید. از طرف دیگر اگر بیشتر به سمت واقع گرایانه شدن بازی بروید، بازی ممکن است که دیگر سرگرم کننده نباشد بنابراین ما تلاش کردیم تا تعادلی را میان سرگرمی و رئالیسم برقرار کنیم. در مجموع، ما سطح رئالیسم بازی را بدون هیچ گونه اغراق در نسخه ریمیک افزایش دادهایم.
سویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda) تهیه کننده این عنوان نیز اعلام کرد که استودیو به موفقیت بازی Resident Evil 2 Remake باور دارد و موفقیت یا عدم موفقیت آن ممکن است روی آینده این فرنچایز اثر بگذارد.
ما هنوز نمیدانیم. منتظر هستیم که ببینیم با انتشار بازی در ماه ژانویه چه چیزی پیش میآید اما به نظر میرسد که این بازی موفق خواهد بود.
بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ پنج بهمن ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای رایانههای شخصی و دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.
در این ویدیو دموی بازی Resident Evil 4 Remake که به تازگی منتشر شده را با هم تجربه کردیم. با ما همراه باشید.
بازیهای ریمیکی زیادی از عناوین محبوب قدیمی در حال ساخت است. در ادامه برای آشنایی با بهترین آنها با ما همراه باشید.
گیمپلی کاملی از بازی Resident Evil 4 Remake منتشر شده که در ادامه میتوانید آن را ببینید.
به نظر میرسد ریمیک بازی Resident Evil 4 شامل برخی تغییرها هم نسب به نسخه اصلی میشود. با ما همراه باشید.
موریماسا ساتو در مورد آینده سری بازی Resident Evil صحبتهای تازهای داشته است. با ما همراه باشید.