بعد از عرضه بازی inFamous: Second Son و محتوای گسترش دهدندهاش یعنی، inFamous: First Light، استودیو Sucker Punch برای مدت خیلی طولانی ساکت ماند و هیچگونه خبری از بازی جدید منتشر نکرد، بعد از گذشت این زمان همه ما شاهد این بودیم که سال قبل در رویداد Paris Games Week 2017، ساکر پانچ از عنوان جدیدش یعنی Ghost of Tsushima با یک نمایش کوتاه رونمایی کرد. با نمایشی که از بازی دیدیم متوجه شدیم که بازی، داستان آخرین سامورایی را که برای نجات کشورش در مقابل حمله مغولها میایستد، دنبال میکند.
در آخرین مصاحبه استودیو با خبرگزاری GamesIndustry، نیت فاکس (Nate Fox)، خالق بازی، اعلام کرد که ساکر پانچ محیط بازی را فقط به خاطر اینکه از سایر بازیهای جهان باز پیروی کند، بزرگ نخواهد کرد:
«ما قصد داریم تا فانتزی سامورایی بودن را به زندگیهایمان بیاوریم، زمانی که تصمیمات نهایی را در رابطه با اینکه چه چیزهایی در بازی باشند و چه چیزهایی نباشند میگیریم، از خومان میپرسیم که آیا این نکته، احساس یک سامورایی سرگردان را به ما میدهد یا خیر، فشاری بر استودیو از این جهت وارد نیست و ما قصد نداریم فقط بخاطر بزرگی محیط، محیط را بزرگ کنیم، هرجایی که احساس کنیم حس یک سامورایی تنها و سرگردان به بازیکن القا میشود، محیط را با همین المانها گسترش میدهیم.»
فاکس در ادامه توضیح داد که چرا تیمشان تصمیم گرفتند عنوانی در ژاپن فئودالی بسازند:
«بازیها به همه جا سفر میکنند و ما را به همه مناطق میبرند. ژاپن فئودال هم یکی از همین مناطق است که مقداری کمتر مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان یک سازنده میدانستم که میتوانیم مدت زمان زیادی را صرف بازسازی چنین محیطی کنیم و به عنوان یک بازیکن، واقعا دوست داشتم تا یک بازی جهان آزاد سامورایی را تجربه کنم و این تاریخ یکی از بهترین نقطههای زمانی برای چنین تجربهای است. اما دلایل بیشتری هم وجود دارد. فکر میکنم که مناطق و زمانهای بسیاری وجود دارند که هنوز به آنها توجهای نشده است و میتوانیم در آن محیطها بازی کنیم. امیدوارم صنعت بازی سازی نگاهی وسیع تر داشته باشد. اما تا همینجا هم صنعتمان پیشرفت بسیار خوبی داشته و اکثرا به محیطهایی میروند که کمتر انتظارش را داریم.»
هنوز هیچگونه تاریخ انتشاری برای این عنوان وجود ندارد. اما با این حال میتوان حدس زد که بازی Ghost of Tsushima در سال آینده عرضه شود، چرا که مدیر استودیوهای جهانی سونی، اسکات رود (Scott Rohde) در اوایل سال ۲۰۱۵ توانسته بود بازی را کمی تجربه کند. استودیو Sucker Punch کاملا وابسطه به Sony Interactive Entertainment است و به نوعی سونی مالک استودیو است. این به معنای انحصاری بودن بازی Ghost of Tsushima برای کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود.
«بازی Ghost of Tsushima در سال ۱۲۷۴ جریان دارد. محافظان افسانهای ژاپن، ساموراییها هستند. اما این افسانه تا حمله امپراطوری بزرگ مغول به جزیره سوشیما و ویران کردن شهرها و محل زندگی مردم، قتلعام و کم کردن جمعیت جزیره دوام دارد. به عنوان یکی از آخرین بازماندگان سامورایی شما از خاکسترهای این جنگ برمیخیزید و با ارتش مغولها میجنگید. اما مبارزه شرافتمندانه شما را به پیروزی نخواهد رساند. شما باید رسوم سامورایی خود را کنار بگذارید و یک سبک جدید مبارزه را برای مقابله و بقا استفاده کنید. «راه و رسم شبح» (the way of the Ghost) درحالی که برای نجات ژاپن مبارزه خواهید کرد.»
در این ویدیو کالکتور ادیشن یکی از مهمترین عناوین سال ۲۰۲۰ یعنی بازی Ghost of Tsushima را آنباکس کردیم. با ما همراه باشید.
در این ویدیو دقایقی با جین و بازی Ghost of Tsushima همراه شدیم. با لوکتو همراه باشید.
در جریان گفتگو با سران استودیو Sucker Punch، اطلاعات جدیدی از عنوان Ghost Of Tsushima به دست آمده است. با لوکتو همراه باشید.
بازی جدید استودیو Sucker Punch با نام Ghost of Tsushima، در کنفرانس ساعاتی پیش سونی در E3 2018، نمایش منحصر به فردی داشت که در ادامه میتوانید مشاهده کنید. با لوکتو همراه باشید.
تنها چند روز قبل از شروع PlayStation Experience 2017، سونی برنامههای خود برای این رویداد اعلام کرد. با لوکتو همراه باشید.