طی رویداد اخیر پلی استیشن، طرفداران شاهد اولین نمایش دقیق و کامل به بازی God of War: Ragnarok بودند و با اینکه اطلاعات و جزئیات مهم بسیاری از طریق موشکافی تریلر بازی به دست آمد، هنوز هم اطلاعات بسیار زیادی از بازی وجود دارد که منتشر نشده و میتواند برای طرفداران بازی God of War: Ragnarok جذاب و هیجان انگیز باشد. با این همه اریک ویلیامز (Eric Williams) که وظیفه کارگردان بازی را برعهده دارد، به تازگی اطلاعاتی در مورد یکی از عناصر مهم گیمپلی بازی God of War که در نسخه دوم گسترش یافتهاست، منتشر کرده.
ریک ویلیامز و کوری بارلاگ (Cory Barlog) به تازگی اطلاعات را از طرریق مصاحبههایی که با یوتیوبرهای متفاوت داشتند، منتشر کردهاند. در این میان، ویلیامز، کارگردان بازی God of War: Ragnarok، اشاره کرد که انواع مختلفی از سپرها در بازی وجود دارند که گزینهها و تواناییهای دفاعی متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار میدهند. در بازی قبلی، سلاحها و زرهها به شکلی طراحی شده بودند که ویژگیهای قابل شخصیسازی متفاوتی برای سازگاری با سبک بازی مخاطبها داشته باشند، با این حال، سپر مخصوص کریتوس هیچیک از ویژگیهای ذکر شده را در خود نداشت.
کاملا منطقی است که سپرهای مختلفی در بازی وجود داشته باشد که کاربران بتوانند سپر موردنیازشان را از میان آنها انتخاب کنند. با توجه به شمار بسیار بالای مکانیکهای مبارزه اضافه شده در بازی قبلی که همگی شامل درخت مهارت و ویژگیهای قابل شخصیسازی بودند، پتانسیل زیادی برای اضافه شدن ویژگیهای مختلف دفاعی و شخصیسازی سپرهای متلف در God of War: Ragnarok هم وجود دارد. درست است که اطلاعات بسیار زیادی از طریق تریلر بازی God of War: Ragnarok در اختیارمان قرار گرفتهاست، اما تغییرات کوچک در گیمپلی مثل اضافه شدن سپرهای مختلف میتواند تغییرات مهمی در بازی ایجاد کند.
اریک ویلیامز در مصاحبههای قبلی، ذکر کرده بود که مبارزات بازی God of War: Ragnarok عمیقتر از نسخه قبلی خواهند بود و بازیکنان را بیشتر از قبل به چالش خواهند کشید، او اشاره کرده بود که مبارزات بازی با فشار دادن چند دکمه و اجرای سریع چندضربها به پایان نخواهند رسید و بازیکنان باید برای شکست دادن دشمنان، برنامهریزی دقیقی داشته باشند. بنابراین اضافه شدن ویژگیهای شخصیسازی و درخت مهارت به سپردفاعی کریتوس، امری طبیعی به نظر میرسد.
اریک ویلیامز و کوری بارلاگ در مصاحبههای دیگر به حضور شخصیتهایی مثل اودین (Odin)، پایان یافتن حماسه نورس و امکان سفر به هر 9 دنیای اساطیر نورس در بازی God of War: Ragnarok اشاره کرده بودند. بازی God of War: Ragnarok در سال 2022 به صورت انحصاری برای کنسولهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.
در این ویدیو آنباکس نسخه Jötnar بازی God of War: Ragnarok را انجام دادیم. با لوکتو همراه باشید.
در این قسمت از رادیو لوکتو به تحلیل و بررسی بازی God of War: Ragnarok پرداختیم. با ما همراه باشید.
بازی God of War قصد دارد تبدیل به موفقترین بازی پلی استیشن روی استیم شود. با ما همراه باشید.
کریستوفر جاج گفته که بازی God of War: Ragnarok به خاطر او تاخیر خورده است. با ما همراه باشید.
کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War به طور غیر مستقیم اعلام کرد که روی یک بازی معرفی نشده کار میکند. با ما همراه باشید.
اولین نفری باشید که برای این پست نظر ارسال می کنید!