بازی God of War: Ragnarok مدتی پیش عرضه شد و بالاخره فرصتی دست داد تا آن را تجربه کنیم. بیشتر از چهار سال طول کشید تا ادامه ماجرای کریتوس در دنیای نورس (North) را ببینیم و در این مدت تئوریهای بسیار زیادی برای داستان بازی متصور شدیم. حال که بازی عرضه شده، بعضی از این تئوریها به حقیقت پیوستند و خیلی از آنها متفاوتتر از پیشبینیهای ما بودند. در این بازی یمبولوینتر (Fimbulwinter)، زمستان بزرگ پیش از رگناروک (پایان دنیا) در جریان است و کریتوس و ایتریوس برای نبردهای سختی آماده میشوند. در این پادکست داستان بازی را فراتر از اینها بررسی کردیم و توصیه میکنیم اگر بازی God of War: Ragnarok را تجربه نکردهاید، به هیچ وجه آن را گوش نکنید. در پایین میتوانید تحلیل و بررسی بازی God of War: Ragnarok را گوش کنید:
نظر شما در مورد بازی God of War: Ragnarok چیست؟ شما هم تحلیل خود را از اتفاقهای داستانی و گیم پلی بازی بنویسید.
کریستوفر جاج گفته که بازی God of War: Ragnarok به خاطر او تاخیر خورده است. با ما همراه باشید.
طبق گفتههای اریک ویلیامز، سپر کریتوس در بازی God of War: Ragnarok قابل شخصیسازی خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War به طور غیر مستقیم اعلام کرد که روی یک بازی معرفی نشده کار میکند. با ما همراه باشید.
طراح مفهومی استودیو سانتا مونیکا، صحبتهای جالبی درباره بازی God of War: Ragnarok کرده است. با ما همراه باشید.