موردانتظارترین انیمه‌های سال 2022

رامتین کاظمی رامتین کاظمی در 13 دی 1400
موردانتظارترین انیمه‌های سال 2022

همه‌گیری کوید-19 باعث شد تا مدیوم انیمه، در سال ۲۰۲۱ شاهد رشد چشم‌گیری باشد و بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرد. این سبک از انیمیشن‌های خاص، همواره طرفداران پر و پا قرص خود را داشته‌اند و به دلیل تأخیرهای متعدد ناشی از کروناویروس، سال ۲۰۲۲ سالی پربار برای دوست‌داران انیمه خواهد بود.

 

در ادامه، تعدادی از مورد انتظارترین انیمه‌های سال ۲۰۲۲ را مرور می‌کنیم.

 

uzumaki

Uzumaki

خبر ساخت انیمه‌ای بر اساس مانگا Uzumaki، اثر جونجی ایتو (Junji Ito) در قالب یک مینی سریال چهار قسمتی، در سال ۲۰۱۹ توسطه شبکه [Adult Swim} اعلام شد و قرار بود این انیمه در سال ۲۰۲۰ پخش شود؛ اما به دلیل پاندمی کوید-19، در سال ۲۰۲۲ شاهد این انیمه به شدت مورد انتظار خواهیم بود. مانگا Uzumaki برای سال‌ها یک اثر غیر قابل اقتباس تلقی می‌شد اما هیروشی ناگاهاما (Hiroshi Nagahama)، سازنده انیمه Mushishi، قرار است انیمه Uzumaki را بسازد و وعده انیمه‌ای ترسناک و خنده‌دار را به طرفداران این مانگا داده است.

 

dragon-ball-super-super-hero

Dragon Ball Super: Super Hero

پس از موفقیت فیلم انیمه Dragon Ball Super: Broly در سال ۲۰۱۸، سرویس Funimation بار دیگر با کمپانی فاکس همکاری خواهد کرد و فیلم Dragon Ball Super: Super Hero را خواهد ساخت که دنباله‌ای برای Broly خواهد بود.

همانند فیلم پیشین، انیمه Dragon Ball Super: Super Hero نیز دنباله‌ای برای انیمه Dragon Ball Super خواهد بود و همانند Broly، روی داستان و شخصیت‌ها تمرکز بیشتری خواهد داشت. انیمه Dragon Ball Super، دنباله انیمه Dragon Ball بود که در سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفت و طرفداران بیشتری را به سمت فرنچایز Dragon Ball جذب کرد. آکیرا تورییاما (Akira Toriyama)، خالق انیمه Dragon Ball Super از ارائه جزئیات داستانی فیلم Dragon Ball Super: Super Heroes سر باز زد اما وعده داد که این فیلم، طرفداران Dragon Ball را سورپرایز خواهد کرد.

 

spriggan

Spriggan

سرویس نتفلیکس در ۱۹۰ کشور در دنیا قابل دسترس است و به همین دلیل در سال‌های اخیر تبدیل به مقصد جذابی برای انیمه سازان شده است تا آثار خود را به گستره عظیم‌تری از مخاطبان احتمالی برسانند. انیمه Spriggan محصول استودیو David از زیرمجموعه‌های نتفلیکس است که اقتباسی از مانگا Spriggan خواهد بود. داستان انیمه Spriggan درباره یو اومینائه، رهبر یک جوخه نظامی است که از تکنولوژی باستانی بسیار پیشرفته‌ای محافظت می‌کند. هیروشی کوبایاشی (Hiroshi Kobayashi) کارگردان انیمه Spriggan خواهد بود و ظاهرا باید منتظر انیمه‌ای باشیم که از نظر جلوه‌های بصری و انیمیشن، پیشتاز خواهد بود.

 

شاید برای شما جالب باشد

رادیو لوکتو: بازگشت شکوهمند دکستر

نقد فیلم Reminiscence

موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲

 

made-in-abyss

Made in Abyss: The Sun Blazes Upon the Golden City

بر خلاف ظاهر کودکانه‌اش، انیمه Made in Abyss خیلی سریع نشان داد که داستان تاریکی دارد که اصلا مناسب کودکان نیست. انیمه Made in Abyss: The Sun Blazes upon the Golden City، دنباله این انیمه و اقتباسی از مانگایی به همین نام، اثر آکیهیتو سوکشی (Akihito Tsukushi) خواهد بود. در انیمه Made in Abyss، با اهالی دهکده‌ای آشنا می‌شویم که دور چاله عظیم و بی‌انتهایی زندگی می‌کنند که از سوی اهالی، ورطه نامیده شده است. مادر ریکو، قهرمان داستان، یک غارنورد است که به کاوش در ورطه می‌پردازد و ریکو قصد دارد او را پیدا کند.

 

blue-lock

Blue Lock

انیمه‌های ورزشی از محبوب‌ترین ساب‌ژانرهای انیمه در ژاپن هستند و انیمه فوتبالیست‌ها نیز از محبوب‌ترین انیمه‌های تاریخ ژاپن در دنیا است که احیای آن در سال ۲۰۱۸ باعث شد تا فوتبال بار دیگر مورد توجه انیمه‌سازها قرار گیرد. انیمه Blue Lock، اقتباسی از مانگایی به همین نام، اثر مونیوکی کانشیرو (Muneyuki Kaneshiro) و یوسکه نومورا (Yosuke Nomura)، داستان پسر بااستعدادی به نام یوایچی ایساگی است که عضو باشگاه Blue Lock می‌شود تا با صدها فوتبالیست دیگر رقابت کند و به عنوان بهترین مهاجم در ژاپن شناخته شود.

 

overlord

Overlord: Season 4

انیمه Overlord یکی از بهترین انیمه‌ها در ساب‌ژانر جدید ایسکاای است که البته با دیگر آثار این ساب‌ژانر تفاوت بارزی دارد. اینز اوول گاون، قهرمان داستان Overlord، یک گیمر است که به درون دنیای بازی MMORPG مورد علاقه‌اش پرتاب می‌شود اما تصمیم می‌گیرد تا بزرگ‌ترین و قدرتمندترین ابرشرور بازی باشد. در فصل چهارم Overlord، اینز بیشتر از همیشه در نقش خود غرق شده است و به هیولایی بی‌احساس و پوچ‌گرا تبدیل می‌شود.

 

chainsaw-man

Chainsaw Man

در دنیای انیمه Chainsaw Man، شیاطین به دنیای انسان‌ها حمله کرده‌اند و از ترس آن‌ها تغذیه می‌کنند. دنجی، قهرمان داستان، با شیطانی اره برقی ملاقات می‌کند و می‌تواند اعضای بدن خود را به اره برقی تبدیل کند. او و شیطان اره برقی، در کنار هم قصد دارند تا شیاطین دیگر را سلاخی کنند. انیمه Chainsaw Man قرار است یکی از غیرمتعارف‌ترین و خشن‌ترین انیمه‌های سال ۲۰۲۲ باشد.

 

vinland-saga

Vinland Saga: Season 2

انیمه Vinland Saga با ترکیب وایکینگ‌ها و انیمه توانست خیلی سریع به یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های سال‌های اخیر تبدیل شود. داستان انیمه Vinland Saga درباره وایکینگ جوانی به نام ثورکل است که برای انتقام راهی آمریکای شمالی می‌شود. فصل اول این انیمه، پیش درآمد پر از حادثه‌ای برای داستان اصلی بود که در فصل دوم در جریان خواهد افتاد.

 

doctor-stone

Doctor Stone: Season 3

انیمه Doctor Stone آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که تقریبا تمام بشریت تبدیل به سنگ شده‌اند. در این انیمه علمی تخیلی، سنکو ایشیگامی، از حالت سنگی خارج می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا با بررسی علت وقوع این فاجعه، بشریت را احیا کند. انیمه‌های علمی تخیلی برجسته در سال‌های اخیر انگشت‌شمار بوده‌اند و انیمه Doctor Stone، یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه است که فصل سوم آن در بهار ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

jojos-bizzare-adventure-stone-ocean

JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean

دسترسی شبکه نتفلیکس باعث شد تا انیمه JoJo’s Bizarre Adventure به یک پدیده در دنیای انیمه تبدیل شود. فصل اول این انیمه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های مدرن تبدیل شد و حتی به فرهنگ پاپ آمریکا نیز راه یافت. فصل جدید این انیمه با نام Stone Ocean، داستان جولین کوجو و تیمش را تعریف خواهد کرد که یکی از پرطرفدارترین کاراکترهای این سری است. همچنین، کاراکترهایی مثل جوتارو کوجو نیز باز از فصل‌های گذشته بازخواهند گشت.

شما منتظر دیدن کدام انیمه در سال ۲۰۲۲ است؟ موردانتظارترین انیمه‌های خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
به اشتراک بگذارید در :
مطالب مرتبط

موردانتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲
موردانتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۲

سریال ۲۰۲۲، سالی سرشار از سریال‌های تلویزیونی هیجان‌انگیز و دیدنی خواهد بود و شاهد پخش سریال‌های جدید در کنار فصول آخر تعدادی از سریال‌های محبوب سال‌های اخیر هستیم. با لوکتو همراه باشید.

رامتین کاظمی - 20 دی 1400
بهترین سریال‌های جدید سال ۲۰۲۱
بهترین سریال‌های جدید سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱، سریال‌های جدید متعددی از تلویزیون و سرویس‌های استریم پخش شدند. در این مقاله، ۱۰ سریال برتر جدید سال ۲۰۲۱ را مرور می‌کنیم. با لوکتو همراه باشید.

رامتین کاظمی - 06 دی 1400
بهترین سریال های کوتاه که می توانید در کمتر از یک روز ببینید
بهترین سریال های کوتاه که می توانید در کمتر از یک روز ببینید

اگر به دنبال سریالی کوتاه یا یک مینی سریال هستید که بتوانید در یک روز یا کمتر تمام قسمت‌های آن را تماشا کنید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد. با لوکتو همراه باشید.

رامتین کاظمی - 17 مرداد 1400
پنج سریال جنایی برای طرفداران سریال Mare of Easttown
پنج سریال جنایی برای طرفداران سریال Mare of Easttown

اگر سریال Mare of Easttown توجه شما را جلب کرده است، پیشنهاد می‌کنیم که این سریال‌ها را نیز ببینید. با لوکتو همراه باشید.

رامتین کاظمی - 09 خرداد 1400
15 فیلم که تجربه بازی Red Dead Redemption 2 را ارتقا می بخشند
15 فیلم که تجربه بازی Red Dead Redemption 2 را ارتقا می بخشند

پس از عرضه شدن عنوان مورد انتظار راک استار، یعنی بازی Red Dead Redemption 2، به معرفی 15 فیلم در ژانر وسترن پرداخته‌ایم که تجربه بازی را ارتقا می‌بخشند، با لوکتو همراه باشید.

میثم عبدالهی پور - 30 اسفند 1399
مشاهده موارد بیشتر
نظر خود را بنویسید

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.